FA SERVICE
ПРОГРАМА XII ЩОРIЧНОГО ФОРУМУ
"КОРУПЦІЯ ТА КОРПОРАТИВНЕ ШАХРАЙСТВО"

PRE-FORUM VIRTUAL EVENT
День Перший, 20 квітня 2021 (вівторок), online
В ЗОНІ ОСОБЛИВОЇ УВАГИ: КІБЕРШАХРАЙСТВО ТА ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ
  • МОДЕРАТОР


    Андрій Кувшинов

    Керуючий партнер, FA Service
KEYNOTE
  • Станіслав Коваленко
    Співзасновник International Advisers Association
    Комплаєнс офіцер, Офіцер з захисту даних, МАУ
    Кібер комплаєнс у режимі дистанційної роботи: нові виклики для комплаєнс служби

    Кібербезпека в епоху пандемії - це тільки початок
    Основні кіберризики при дистанційній роботі
    Як зменшити кіберризики для бізнесу, що перейшов на дистанційку
    Взаємодія підрозділів ІТ – фізична охорона – комплаєнс
    Що робити комплаєнс службі у цьому хаосі.


МАЙСТЕР-КЛАСИ
  • Олександр Гафт
    Директор по Комплаєнс та Ризикам у сфері ІТ, ICL Group
    Кібершахрайство - ризики для корпорації

    Крадіжка конфіденційної інформації
    Крадіжка особистих даних
    Підміна рахунків грошових переказів
    Переказ грошей підставній особі \ гендиректору - CEO fraud
    Вимога викупу - віруси Ransomware
    Соціальна інженерія \ Social Engineering
    .
  • Олексій Мунтян
    Співзасновник, RPPA
    Загрози PrivacyFraud та європейські практики належної обробки даних працівників

    Європейський досвід і актуальність загроз PrivacyFraud для України. Шахрайська схема ransomhack для шантажу організації. Правові ризики використання систем моніторингу поведінки працівників в ЄС 10 показових кейсів і більше € 46,000,000 штрафів в 2019-2021 роках. Огляд міжнародних вимог з моніторингу працівників, які можна застосувати до України. Як знизити ризики в контексті моніторингу поведінки працівників шляхом використання компенсуючих заходів
ПАНЕЛЬНА ДИСКУСІЯ
Нові виклики 2021 року – кібершахрайство
Який вплив віддаленої роботи на кіберризики у період пандемії?
Прикладна кібербезпека: як мінімізувати загрози в кіберпросторі
Як боротися з фішингом та підміною інвойсів
Як проводити пенетрейшн тести та тренінги для співробітників
Нові системи запобігання кібершахрайства. Безпека мобільного зв'язку і месенджерів.
  • МОДЕРАТОР:

    Олександр Гафт

    Директор по Комплаєнс та Ризикам у сфері ІТ, ICL Group




  • Евген Баранець

    IT Security & Compliance
    ArcelorMittal



  • В'ячеслав Нехороших

    Директор з інформаційних технологій
    ФОКСТРОТ



  • Юрій Прокопенко

    Директор з кібербезпеки
    Kyivstar
PRE-FORUM VIRTUAL EVENT
День другий, 21 квітня 2021 (середа), online
ANTIFRAUD 2021: МАЙСТЕР КЛАСИ ТА ІНСАЙТИ
  • МОДЕРАТОР

    Артем Ковбель
    Партнер CROWE
  • Євгенія Очеретько
    Радниця, спів-керівниця практики публічних закупівель, Arzinger
    Схеми та викриття. Державні закупівлі - чи варта гра свічок?

    Державні закупівлі: міфи та реалії про те, як працює ринок
    Найчастіші комплаєнс-порушення у закупівлях: як розпізнати, попередити і знешкодити
    Case Study : приклади боротьби з некомплаєнсом у державному сегменті
    .
  • Марина Трепова
    CEO, IPSM
    Що обов'язково повинно бути в наявності, щоб запобігти шахрайству в закупівлях в компанії?

    Де може виникнути можливість шахрайства в закупівлях?
    Як мінімізувати ризики фрода і шахрайства в закупівлях?
    Матриця ролей і повноважень. Поділ ролей і відповідальності. Яка роль СБ в цьому? Яка роль юристів і аудиторів?
    Набір інструментарію та документів, які повинні бути в компанії, щоб мінімізувати ризик фрода
    Аналіз процесу закупівель з точки зору можливого шахрайства.

  • Ірина Мусійчук
    Керівник юридичного відділу, McDonald's Ukraine
    Сьогодення комплаєнс-політик та методів оцінки контрагентів. Чому Сovid-19 не стане на заваді?

    Пандемія як каталізатор змін
    Сучасні вимоги до комплаєнс-політик
    Світові та національні практики взаємодії з контрагентами у сфері комплаєнс
    Оновлені комплаєнс-інструменти та методи оцінки контрагента.
  • Аннета Натанзон
    Незалежний експерт з питань GRC
    Еволюція від Лінії довіри до Speak Up Culture

    Ключові аспекти ефективного механізму для інформування про порушення:
    Канали і оператори - що вибрати і як управляти
    Алгоритм перевірки; Конфіденційність і зворотній зв'язок
    Етичне питання - «ябедничество», а «культура відкритого спілкування»
    Лінія довіри як лакмусовий папірець проблемних питань
    Директива ЄС про захист інформаторів: 6 кроків по впровадженню.


  • МОДЕРАТОР

    Андрій Кувшинов
    Керуючий партнер, FA Service
  • Світлана Морозова
    Директор, Надання рішень для KYC, Bureau van Dijk
    Інформаційні технології - оцінка контрагента з точки зору ризиків в рамках процедур KYC

    Рішення для мінімізації ризиків фінансових і комплаенс злочинів
    Комплаенс - підхід, заснований на управлінні ризиками, і як технології допоможуть допомогти оптимізувати процес і мінімізувати ризики
    Case studies.


  • Євген Глазов
    Ethics & Compliance Director, AB InBev Efes
    Автоматизація антикорупційного комплаєнса в компанії

    Історія розвитку функції комплаєнс на прикладі AB InBev Efes. Еволюція контролів та елементів програми комплаєнс, спрямованих на протидію корупції. Поточні практики протидії корупції та роль штучного інтелекту. Майбутнє функції та напрямки розвитку антикорупційного комплаєнса.
  • Сергій Мартинов
    CEO, MS Business Security Consulting, Oy
    Діагностування підозрілих операцій, спрямованих на виведення активів з компанії

    Що таке виведення активів із компанії?
    Евфемізм, окремий вид злочину чи щось інше?
    Діагностика виведення активів: принцип взаємної трансформації активів та ризиків
    Правила оцінки ризиків, пов'язаних з вартістю активів .ір прикладу: оцінка ризику угоди, як угоди щодо виведення активів
    .
  • Даурен Акшалов
    Керівник Служби Комплаєнс
    АТ Фонд національного добробуту Самрук-Қазина
    Антикорупційний комплаєнс в Казахстані досвід реалізації

    Комплаєнс функція в Казахстані.
    Регуляторні вимоги щодо антикорупційного комплаєнс в компаніях.
    Досвід реалізації на прикладі квазідержавних компаній


  • Микола Лашко
    Corporate Compliance Officer, CEE region, Schaeffler Technologies
    Практичний досвід реалізації антикорупційної політики та вплив на культуру компанії через персоналізовані тренінги

    Мати правильні політики вже недостатньо, необхідно забезпечувати їх ефективність. Найефективнішим виходом стає інвестування у розвиток культури компанії та у вихованні почуттів особистої причетності кожного співробітника щодо дотримання норм і правил, а головне - етичних стандартів. У майстер класі будуть розглянуті інструменти і процеси протидії корупції, з якими автору доводилося працювати. Автор також поділиться своїми практичними спостереженнями при навчанні ділової етики з урахуванням дистанційної роботи під час пандемії.
До зустрічі на Форумі!
Вул. Казиміра
Малевича, 86-Г

Київ, 03150, Україна
info@cfo.ua
Subscribe
Сайт www.cfo.ua керується
ТОВ «ФА Сервіс». Всі права на об'єкти інтелектуальної власності (включаючи торгові марки) та інформацію, розміщену на цьому сайті, належать ТОВ «ФА Сервіс» або використовуються на підставі ліцензійних угод з правовласниками.