FA SERVICE
ANTI FRAUD FORUM'21
День третій, 23 квітня 2021 (п'ятниця)
СЕСІЯ 1
Підвищення ефективності контролю для захисту вартості бізнесу
  • МОДЕРАТОР

    Андрій Кувшинов
    Керуючий партнер, FA Service
  • Олена Нусінова
    Начальник управління з корпоративних прав, СМАРТ-ХОЛДИНГ
    Корпоративний контролінг в комплаєнс колаборації

    Корпоративний контролінг: що це і навіщо це українським компаніям?
    Корпоративний контролінг у загальній системі комплаєнс.
    Еволюція системи контролю - як позитивний наслідок COVID-19.
    Межа безмежних горизонтів корпоративного контролінгу.

  • Олена Левченко
    ex-CFO, AGROGENERATION, VOLIA
    Контролінг - не вирок, а результат пошуку ефективності в компанії

    Постійна досконалість-це кроки, що ведуть до великої прозорості, яка виключає шахрайство.
    Застосування Lean Six Sigma для пошуку точок контролю.
    Від планування потреби, до поставки на склад - практичний досвід.

  • Орест Стасюк
    Радник, адвокат, ЮФ Астерс
    Як комплаєнс може збільшити ціну і продемонструвати свою цінність при продажі компанії

    Що таке комплаєнс перевірка таргета в M&A угоді.
    Як задокументувати свої комплаєнс зусилля та практики боротьби з шахрайством щоб бути більш зрозумілим та цікавими для потенційних покупців.
    Важливі елементи політик.
    Що таке тестування транзакцій.


СЕСІЯ 2
Розвиток системи протидії корупції та шахрайству.
Практичні приклади

  • МОДЕРАТОР:

    Андрій Белобровко
    Начальник служби економічної безпеки, Kernel
  • Сергій Деркач
    Керівник департаменту запобігання та виявлення корупції, НАЗК
    НАЗК для бізнесу: партнер чи контролер?

    Доброчесний бізнес: візія антикорупційної політики 2021-2025
    Яка роль та гарантії захисту антикорупційного уповноваженого.
    Нові антикорупційні політики.
    Робота з викривачами, як основний елемент запобігання корупції.

  • Катерина Гупало
    Партнер, адвокат, керівник практики кримінального права та захисту бізнесу, Arzinger
    Старий друг краще нових двох?
    Старі-нові кейси корпоративного шахрайства

    Кейс «надійний контрагент».
    Кейс «послуги».
    Кейс «посередник».

  • Микола Роєнко
    Керівник проєктів з комплаєнсу, ДК «УкрОборонПром»
    Досвід впровадження функції комплаєнсу в
    ДК УкрОборонПром


    УОП на шляху трансформування у нову якість.
    Комплаєнс і УкрОборонПром! Чи відчувається співзвучність?
    Взаємодія з Наглядової радою та Правлінням на шляху впровадження.
    Взаємодія з антикорупційними громадськими міжнародними і вітчизняними організаціями. Виклик найбільшим корупційним ризикам – руйнуємо разом корупційні схеми
    (топ 3-5 схем???).
    Проблеми розгортання ефективної Гарячої лінії у Державному концерні.


  • Ганна Горбенко
    Експерт антикорупційної системи
    Ефективна протидія шахрайству

    Як побудувати ефективну систему AML?
    Основні принципи розслідування шахрайських схем.
    Де знайти корисну інформацію для «діамантового» DD?
    Що робити із «сумнівними» клієнтами: як не втратити гроші?


СЕСІЯ 3
Внутрішній контроль та запобігання фрода: інструменти та технології
  • МОДЕРАТОР:

    Тетяна Лебединець
    Президент, Інститут внутрішніх аудиторів України
  • Олександр Полосін
    Директор з корпоративного внутрішнього аудиту, ДТЕК
    Внутрішній контроль в боротьбі з корупцією і шахрайством

    Covid 19- Робота внутрішнього аудиту в періоди нестабільності.
    Як не втратити якість роботи.
    Зони пріоритетної уваги внутрішнього аудиту.
    Застосування підходів Agile в діяльності внутрішнього аудиту.
    Швидше, дешевше, якісніше.

  • Артем Старосєк
    CEO, Molfar
    Пошук інформації про людей через відкриті джерела

    Пошук контактів.
    Пошук соц. мереж.
    Використання Telegram-ботів.
    Пошук по обличчях.


  • Ростислав Вергелес
    Керівник функції безпеки, British American Tobacco Ukraine

    Поєднання традиційних та інноваційних методів збору інформації про фроди, профілактики та розслідування фродів

    Обробка інформації працівників про правопорушення.
    Підвищення рівня несприйняття правопорушень серед персоналу, моніторинг ознак правопорушень серед персоналу.
    Профілактика та розслідування окремих категорій правопорушень із використанням традиційних та інноваційних.

  • Роман Гриневський
    Президент, ACFE Ukraine Chapter
    Дорогий наш внутрішній контроль

    Чому у нас немає порушень?
    - В першу чергу тому що порушувати нічого. (Про постановку СВК, служб комплаєнс).
    Чи може статися шахрайство "в чистому полі"?
    - Ні, тому що повинні бути як мінімум 2 учасники і правила, які порушить шахрай.
    (Про те, як компанії втрачають виручку через відсутність політик і СВК).
    Внутрішній аудитор нам друг? Захід (консультанти) нам допоможуть?
    - Так, якщо ми самі щось зробимо.

КЕЙС-ПАНЕЛЬ
Економічна безпека бізнесу в період пандемії
Що робили лідери ринку для подолання наслідків пандемії?
Корпоративне шахрайство 2020-2021.
Партнерство контрольних служб в нових реаліях.
Як оцінити ризики шахрайства та побудувати програму боротьби з ними під час епідемій.
Як підвищити результативність роботи контрольних служб.

  • МОДЕРАТОР:

    Андрій Белобровко
    Начальник служби економічної безпеки, Kernel
  • Іван Герасимович
    Директор із ризиків і безпеки,
    Смарт-Холдинг

  • Андрій Некрутов
    Керівник напрямку Безпека,
    METRO Cash and Carry

  • Олександр Денисенко
    Директор з безпеки, Фармак
До зустрічі на Форумі!
Вул. Казиміра
Малевича, 86-Г

Київ, 03150, Україна
info@cfo.ua
Subscribe
Сайт www.cfo.ua керується
ТОВ «ФА Сервіс». Всі права на об'єкти інтелектуальної власності (включаючи торгові марки) та інформацію, розміщену на цьому сайті, належать ТОВ «ФА Сервіс» або використовуються на підставі ліцензійних угод з правовласниками.