FA SERVICE
ПРОГРАМА
PRE-FORUM VIRTUAL WORKSHOPS
11 листопада 2020, Середа
09:50 – 10:00
09:50 – 10:00
ПРИВІТАЛЬНЕ СЛОВО ОРГАНІЗАТОРА
10:00 – 10:45
10:00 – 10:45
ФІНАНСОВА ПРОФЕСІЯ І СТАЛІ ОРГАНІЗАЦІІ
АРТЕМ ДУБОВЕЦЬКИЙ, Фінансовий директор Jooble
ДЕНИС ЩУР, Regional Development Manager, ACCA Ukraine
• Коротка історія обмеженої відповідальності
• Криза легітимності бізнесу
• Критика фінансового обліку
• Можливість для фінансової професії допомогти в подоланні кризи легітимності бізнесу в суспільстві, через переосмислення ролі професії. Що для цього робить АССА

10:45-11:00
10:45-11:00
ПЕРЕРВА
11:00 – 12:15
11:00 – 12:15
ПОДАТКОВА РЕФОРМА 2020: ЗМІНИ В РОБОТІ З НЕРЕЗИДЕНТАМИ ТА ПОСТІЙНИМИ ПРЕДСТАВНИЦТВАМИ
ІРИНА КАЛЬНИЦЬКА, Адвокат, керівник практики податкового права, партнер GOLAW
• Як буде застосовуватися принцип «основної мети» та «розумної економічної причини»
• Зміни у застосуванні міжнародних конвенцій про уникнення подвійного оподаткування
• На що звернути уваги при виплаті доходів нерезиденту, зміни у «бенефіціарному власнику» доходу
• Що таке «прозорий підхід» та процедура взаємного узгодження
Хто може вважатися постійним представництвом з 23 травня 2020 року
• Зміни у взятті на облік та оподаткуванні постійних представництв
• Відповідальність нерезидентів та перевірка їх діяльності в Україні
12:15 – 12:30
12:15 – 12:30
ПЕРЕРВА
12:30 – 13:30
12:30 – 13:30
CFO ЯК HR ДЛЯ СВОЇХ СПІВРОБІТНИКІВ
ЮРІЙ ЗАЯРНИЙ, Директор YZ Finance
• Три головних компетенцій для вибору і найму нових співробітників
• Різні типи делегування в розбивці на фінансові функції
• Комунікація як елемент мотивації
• Утримання - тільки одна спроба
• Оцінка та звільнення-forced distribution оцінок підлеглих
13:30-13:45
13:30-13:45
ПЕРЕРВА
13:45-14:30
13:45-14:30
СУЧАСНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ ДЛЯ РОБОТИ CFO В ПЕРІОД ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ
МАМОНОВА КАТЕРИНА, Партнер, Innoware
• Особливості роботи фінансових директорів у мінливих економічних умовах
• Сучасні технології, які використовуються для накопичення, аналізу та консолідації фінансової інформації
• Успішний досвід побудови гнучкої інтеграційної екосистеми управління бізнесом на прикладі міжнародного IT дистриб'ютора

14:30-14:45
14:30-14:45
ПЕРЕРВА
14:45-15:45
14:45-15:45
ПРОЦЕС ТА ІНСТРУМЕНТАРІЙ ОПЕРАЦІЙНОГО РИЗИК-МЕНЕДЖМЕНТУ НА ПРИКЛАДІ FOOD & PHARMA ІНДУСТРІЙ
МАРГАРИТА РОМАНОВА, Директор дистрибуції і логістики CIS / Middle East GSK,
Ментор, автор проекту Romanova.Solutions ("S&OP Laboratory" і ін.)

• Класифікація операційних ризиків (у фокусі кризи-ризики попиту та безперервності ведення бізнесу)
• Процес ідентифікації ризиків та документування-альтернативні методи
• Оцінка ризиків-якісний (з урахуванням ймовірності виникнення, впливу та терміновості) і кількісний аналіз (очікуваний грошовий результат (Expected monetary value, EMV), симуляції)
• Вибір методу реагування на ризик і приведення до прийнятного рівня - на прикладі актуальної в кризу категорії ризиків попиту
• Створення контрольного середовища
• Розробка плану безперервності ведення бізнес-діяльності (Business Continuity Plan (BCP))
Вул. Казиміра
Малевича, 86-Г

Київ, 03150, Україна
info@cfo.ua
Subscribe
Сайт www.cfo.ua керується
ТОВ «ФА Сервіс». Всі права на об'єкти інтелектуальної власності (включаючи торгові марки) та інформацію, розміщену на цьому сайті, належать ТОВ «ФА Сервіс» або використовуються на підставі ліцензійних угод з правовласниками.