FA SERVICE
ПРОГРАМА
День перший, 25 червня, 2020 (четвер)
Відкриття Форуму
About our place and mission
Coffee and coffee places
Coffeehouse and coffee shop are related terms for an establishment which primarily serves prepared coffee and other hot beverages. Café or cafe or caff may refer to a coffeehouse, bar, tea room, small and cheap restaurant, transport cafe, or other casual eating and drinking place, depending on the culture. A coffeehouse may share some of the same characteristics of a bar or restaurant, but it is different from a cafeteria.
We take photos as a return ticket to a moment otherwise gone.
Привітальне слово Організатора
Андрій Кувшинов
Керуючий Партнер, FA Service
10.20 - 10.50
KEYNOTE
Чесність та прозорість 2020: бренди чи технології?

Чесність та прозорість в бізнесі. Чому ця тема набирає актуальності? Які бізнес-завдання може вирішити етика та навіщо особисто мені бути чесним бізнесменом, якщо успіху добиваються конкуренти, які не нехтують «сірими» або навіть відверто протизаконними практиками? Як етика допомагає зменшити ризики шахрайства в компанії?

Ольга Бєлікова
Партнер, ADVICE GROUP
МОДЕРАТОР
Тетяна Лебединець
Президент, Інститут внутрішніх аудиторів України
  • Анастасія
    Троян
    Директор з юридичних питань,
    Тева Україна
    Антикорупційні заходи в недержавному секторі
    → Основні елементи програми управління ризиками
    → Еволюція корупції або сучасні корупційні тренди в недержавному секторі. Що було і як стало?
    → Місце Compliance в роботі служб по боротьбі із корупцією
  • Тимур
    Хасанов-Батиров
    Compliance Officer, CIS&Romania, Dr. Reddy's Laboratories
    Впровадження інтегрованої програми з протидії корупції та шахрайству
    → Переваги інтегрованої програми по боротьбі з корупцією та шахрайством
    → Типові проблеми взаємодії контрольних служб
    → Практичні рекомендації по реалізації інтегрованих програм
  • Олександр
    Мовчан
    Президент, Інститут внутрішнього контролю України та Білорусі
    Інтегрована система
    внутрішнього контролю бізнес групи
    → Централізація -vs- локалізація внутрішніх контролів?
    → Контролі на рівні Холдингу та бізнес-процесів
    → Контролі складання фінансової звітності
  • Діляра
    Кадермєєва
    Старший менеджер
    з внутрішнього аудиту, SCM
    Роль внутрішнього аудиту в управлінні ризиками шахрайства
    → Як побудувати функцію внутрішнього аудиту в компанії з різними напрямками бізнесу
    → Організація ефективної взаємодії між контрольними підрозділами
    → Досвід впровадження інструментів протидії шахрайству

13.15 - 14.35
СЕСІЯ 2
. Інструменти управління Fraud-ризиками
МОДЕРАТОР
Роман Гриневський
Президент, ACFE Ukrainian Chambler
  • Максим
    Тарашевський
    Начальник відділу внутрішнього аудиту,
    Метро Кеш енд Керрі
    Еволюція моделі «Трьох Ліній Захисту»
    → Абсолютний контроль потребує абсолютних ресурсів
    → Некомерційні закупівлі, протидія шахрайству –
    перехід від тендерного комітету до відділу некомерційних закупівель
    → Роль управління процесами, як протидія природі шахрайства
  • Ярослав
    Невмержицький
    CRO, U.Commodities
    (ex-deputy CRO НАК Нафтогаз Україна)
    Оцінювання ефективності інструментів управління fraud-ризиком та ціна ризику
    → Розробляємо політику управління fraud ризиком – чим і чому відрізняються інструменти контролю fraud-ризику?
    → Як оцінити ефект від застосування обраного інструменту чи технології?
    → Що таке ціна ризику і як визначити ціну fraud-ризик? Як та для чого визначати ціну fraud-ризику?
    → З чим порівняти вартість таких інструментів для прийняття раціонального рішення?
    → Що потрібно для ефективного і коректного аналізу fraud-ризик?
  • Григорій
    Ахкозов
    Керівник департаменту комерційної безпеки.
    АВК Конфекшінері
    Важливість керування фокусом уваги контролюючих підрозділів. Кейс виробничо-торговельної компанії
    → Чи можливо досягти балансу між ефективністю контролю та повнотою охвату ризикових процесів не допускаючи розширення штату контролюючих підрозділів?
    → Як визначити, де потрібно сфокусувати увагу?
    → Практичні кейси: виявлення шахрайства в виробничо-складському обліку та при закупівлі будівельно-монтажних робіт
14.50 - 16.20
ПАНЕЛЬНА ДИСКУСІЯ.
Anti-Fraud 2020: нові виклики для контрольних служб
  • МОДЕРАТОР
    Зоя
    Чечуліна
    Експерт в галузі комплаєнс та управління ризиками

  • Іван
    Герасимович
    Директор з ризиків та безпеки,
    Смарт-Холдинг

  • Павло
    Гусак
    Директор з безпеки,
    Азовмаш
  • Рустам
    Мірзабаєв
    Голова,
    ACSD Qalkan (Казахстан)
  • Володимир
    Михайловський
    Директор з економічної безпеки та зв'язків з органами державної влади, Ашан Рітейл Україна

Побудова стратегічного партнерства контрольних служб для реалізації анти-фрод стратегії. Еволюція контрольної функції. Як знизити вартість внутрішнього контролю? Ключові ризики 2020 - 5 головних загроз. Порядок денний для контрольних служб. Інструменти попередження шахрайства і корупції. Антикорупція топ менеджерів. Як контролювати своїх роботодавців?

День другий, 26 червня, 2020 (п'ятниця)

09.00 - 10.30
СЕСІЯ 3. В центрі уваги – людина
МОДЕРАТОР
Олексій Тякін
Manager Global Ethics and Compliance, BUNGE
  • Андрій
    Білобровко
    Керівник служби економічної безпеки, KERNEL

    Протидія корпоративному шахрайству. Трансформація «лояльний співробітник/шахрай»
    → Управління ризиками шахрайства
    → Портрет корпоративного шахрая, як розпізнати його в лояльному співробітнику
    → Ознаки трансформації «лояльний співробітник/шахрай»
    → Особливості проведення внутрішнього розслідування
  • Артем
    Рябцов
    Національний менеджер з безпеки, PepsiCo

    Корпоративне шахрайство: чи враховуєте ви людську природу?
    → Підходимо до протидії шахрайству системно
    → Контроль та перевірки - панацея від шахрайства?
    → Що робить співробітників чеснішими, а що навпаки, і що з цим робити?


  • Олег
    Лагодієнко
    Співзасновник та виконавчий директор, Етіконтроль
    Перші кроки для успішного етичного менеджменту
    → Управління етикою vs етичне управління
    → Управління доброчесністю vs комплаєнс
    → Етичний менеджмент vs корпоративна безпека
    → Елементи етичного менеджменту
    → З чого починати?


Майстер-клас

10.40 - 11.40
Психотехніки маніпулювання для співробітників контрольних підрозділів

У своїй роботі будь-який співробітник контрольних підрозділів взаємодіє з людьми, отримуючи від них інформацію, при цьому найчастіше - в умовах прихованого конфлікту. Це означає, що при спілкуванні з тими кого перевіряють, менеджментом, керівниками ним намагаються маніпулювати з використанням різних психотехнік.
В ході майстер-класу будуть розглянуті психотехніки маніпулювання, які повинен вміти розпізнавати та використовувати будь-який аудитор і контролер, для того, щоб самому не стати жертвою маніпуляцій.



Сергій Мартинов
CEO, MS Business Security Consulting Oy (Фінляндія)

РОЗЛІДУВАННЯ В ТЕОРІЇ ТА НА ПРАКТИЦІ

МАЙСТЕР-КЛАСИ

Майстер-клас

11.50 - 12.50
Карта шахрайства та корупції в торгівлі. На прикладі оптової торгівлі

Виявлення та розслідування на практиці Товар від виробника до споживача проходить складний логістичний шлях і приростає безліччю витрат, що відображаються в кінцевій ціні «на полиці». Учасники дізнаються які найбільш типові види шахрайства та корупції властиві окремим етапам логістичного ланцюга. Автор на практичних прикладах проілюструє важливі особливості їх виявлення і розслідування в частині методів і організації роботи.

Микола Лашко
Compliance officer, Central and Eastern Europe, Schaeffler Technologies, (Німеччина)

  • Олександр
    Гафт
    Директор по комплаєнс та ризикам у сфері ІТ, ICL Group (Ізраїль)
  • Світлана
    Яциник
    Начальник відділу економічної безпеки, Фармак
13.10 - 14.40
"Цибулина" розслідування шахрайства - на прикладі живого кейсу
На прикладі справжнього кейса та порівнюючи розслідування шахрайства з метафорою «очищення ріпчастої цибулі», шар за шаром, спікери продемонструють всі цикли та етапи корпоративного розслідування. Делегати матимуть змогу брати участь в процесі розслідування і давати поради ґрунтуючись на своєму досвіді.

  • Павло
    Верхняцький
    Керуючий партнер, COSA
  • Микола
    Колесніков
    Партнер, COSA
Майстер-клас

14.50 - 15.50
"HUMINT" vs класичний форензік

HUMINT як інструмент вибудовування орієнтирів розслідування.
Ефективне опрацювання помилкових сценаріїв.
Уникнення «помилки того, що вижив» - міжнародний аспект.
  • Едуард Кан
    Регіональний менеджер з розвитку бізнесу, ризики та комплаенс, СНД, Refinitiv

  • Тибальт Пінсон
    Консультант, сервіс поглибленої перевірки (Enhanced Due Diligence), ризики та комплаєнс, EMEA, Refinitiv


16.00 - 16.30
Найкращі практики KYC" (KYC - Know Your Customer, Знай Свого Клієнта)
Техніки та засоби по проведенню поглибленої перевірки контрагентів та виявлення кінцевих бенефіціарів власників. Актуальність теми обумовлена нещодавніми змінами законодавства ЄС та України в області ПВГ / ФТ, зокрема щодо ідентифікації бенефіціарів власників.

Майстер-клас

16.40 - 17.40
Як провести незалежну оцінку корпоративної системи з протидії корупції?
→ Чому в компанії необхідно проводити оцінку антикорупційної системи?
→ Які ризики та переваги на практиці несе для компанії і Комплаенс офіцера незалежна оцінка?
→ Як правильно організувати процес оцінки антикорупційної системи компанії?

Тимур Хасанов-Батиров
Compliance Officer, CIS&Romania, Dr. Reddy's Laboratories, author of Compliance Man and «1001 Комплаенс день»
Закриття Форуму
До зустрічі 25-26 червня 2020!
Вул. Казиміра
Малевича, 86-Г

Київ, 03150, Україна
info@cfo.ua
Subscribe
Сайт www.cfo.ua керується
ТОВ «ФА Сервіс». Всі права на об'єкти інтелектуальної власності (включаючи торгові марки) та інформацію, розміщену на цьому сайті, належать ТОВ «ФА Сервіс» або використовуються на підставі ліцензійних угод з правовласниками.